Může se stát, že v aplikaci nevidíte záložku, i když v rozhraní aplikace záložka fyzicky existuje a ikona telefonu je zelená. Možnou příčinou je nastavení data publikace záložky. Zkontrolujte tedy nastavení data v horní části záložky (“Publikovat od” a “Publikovat do”), obě pole by měly být prázdné.
Nejprve vybereme záložku, do které chceme obrázek vložit (Klikneme na modrou tužku v pravé části záložky). Vybereme -> “Přidat položku menu” a zvolíme položku obrázek. Následně nahrajte vybraný obrázek, případně více obrázků z vašeho počítače.
Lze nahrávat obrázky ve formátech jpg, nebo png. Rozměr obrázku není omezen, doporučujeme ale nahrávat obrázky v běžném rozlišení a rozměrech minimálně 600 px. Příliš malý rozměr se může zobrazovat rozpixelovaně, příliš velký zase zpomalovat chod aplikace.
Pokud potřebujete přidat řádek textu do již existující tabulky a zachovat stávající formátování, ideální je vložit ho pomocí html kódu, nikoliv pouze tlačítkem Enter.

Příkaz ve tvaru: <tr> </tr> vložím do zdrojového kódu tam, kam chci v textu řádek přidat. Poté můžu psát běžným způsobem přes textové okno v rozhraní.
Záložku můžete nevratně smazat (pomocí ikony koše), nebo pouze dočasně skrýt a uložit si ji na později, případně nastavit publikaci na omezený čas.
Záložku skryjete kliknutím na zelenou ikonku telefonu vedle koše – musí se zbarvit na červenou, pak se záložka uživateli dále nezobrazuje.
Zobrazení záložky je možné omezit jen na určitou dobu, například na víkend, nebo do konce prázdnin. Datum a čas nastavíte u konkrétní záložky v horní části pomocí polí “Publikovat od” a “Publikovat do”. Nemusí být vyplněna obě pole.
Smazat nebo dočasně skrýt můžete i jednotlivé položky již vytvořené záložky. Slouží k tomu ikony v pravé části každé položky. Pomocí ikony koše položku nevratně smažete. Pokud kliknete na zelené tlačítko vedle něj, zbarví se do červena, což značí, že uživatel tuto položku v aplikaci neuvidí. Znovu zviditelnit ji můžete opětovným kliknutím na červenou ikonu.

Pokud se vám nezobrazuje push zpráva, která byla odeslána, nejprve je potřeba zjistit, jestli máte v telefonu push notifikace povolené.
Následně kontaktujte naši podporu, v ideálním případě nám sdělte následující informace: Jaký máte typ telefonu? Nepřišla pouze vám, nebo i někomu jinému z vašeho okolí? Stalo se to opakovaně? Všechny tyto informace bychom od vás potřebovali vědět, abychom mohli situaci prověřit a najít řešení co nejrychleji. Problém s push zprávami nám nahlaste emailem, nebo telefonicky co nejdříve, abychom mohli situaci rychle napravit 🙂
Prošla vaše značka redesignem, přejmenovala se akce, kterou jste loni pořádali, nebo máte nové logo? V takovém případě je potřeba kontaktovat naši podporu a poslat nám potřebné podklady (nové logo, název, atd.). U výše uvedených změn je třeba zásah do kódu aplikace, a proto se musí řešit přímo s obchody Google Play a App Store, kde je aplikace publikována, pomocí aktualizace aplikace.
Pokud u Vaší aplikace zjišťujete chybové chování, neváhejte nám chybu neprodleně nahlásit. Celý proces opravy chyby výrazně urychlíte, pokud nám o zjištěné chybě nahlásíte maximum informací.
A jaké informace by to měly být? Tak například: o jakou se jedná aplikaci, jak dlouho o chybě víte, kdy jste si jí všimli, jaký typ telefonu máte atd. Pomůže nám i screen z aplikace, kde je chyba zobrazena.
V momentě, kdy je aplikace dokončená a všechny podklady připravené, odesíláme aplikaci do schvalovacího procesu Google Play a App Store. V případě Google play zabere proces 1 – 3 dní, u App Storu očekávejte delší čas, který se může protáhnout až na 14 dní.